برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ
بسم الله الرحمن الرحيم

للتسجيل فى منتدى برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ

إضغط علي تسجيل لتنتقل إلي صفحة التسجيل وتتمتع معنا


إدارة المنتدي


عيد فطر مبارك علي جميع اعضاء المنتدي
 
الرئيسيةالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انا اصبحت ضريرا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: انا اصبحت ضريرا   الأحد أغسطس 01, 2010 4:57 pm

قالت له: اتحبني وانا ضريرة وفي الدنيا بنات كثيرة الحلوة والجميلة والمثيرة ما انت الا بمجنون او مشفق علي عمياء العيون


قال:بل انا عاشق يا حلوتي ولا اتمني من دنيتي الا ان تصيري زوجتي وقد رزقني الله المال وما اضن ان الشفاء محال

قالت:ان اعدت الي بصري سارضي بك يا قدري وساقضي معك عمري لكن من يعطيني عينية واي ليل يبقي لدية

وفي يوم جاءها مسرعا


قال: ابشري قد وجدت متبرعا وستبصرين ماخلق وابدعا وستوفين بوعدك لي وتكونين زوجة لي

يوم فتحت اعينها كان واقفا يمسك يدها رأته

فدوت صرختها المكان


قالت :انت ايضا اعمــــــــــــــــي وبكت علي حظها الشؤم

قال : لا تحزني يا حبيبتي ستكونين عيوني ودليلتي وفمتي تصرين زوجتي

قالت: اا...ان...انا اتزوج ضريرا وقد اصبحت اليوم بصيرا

فبكي
وقال : سامجيني من انا لتتزوجيني ولكن قبل ان تتركيني اريد منك ان تعديني ان تعتني جيدا
بعيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوني

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الأحد أغسطس 01, 2010 7:08 pm

موضوع جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد جدا جدا
لا بجد ويلكم باك انت واختك
مواضيعكوا جامده جدا
بصراحة انا ما شوفتش كده
هو ده الحب الحقيقى بجد
بس البت ما عندهاش دم خالص
يلا والله يستاهل ست ستها ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الإثنين أغسطس 02, 2010 12:05 am

ههههههههههههههههههه شفتي اخرت الحب بس هي كده علي راي المثل يدي الحلق.....

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bady
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 486
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الإثنين أغسطس 02, 2010 9:12 am

لالالالالالالالالالالالالا
ايه يا باشا كل دا
بجد موضوع رائع
بس هو فى كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________
new life with new person
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الإثنين أغسطس 02, 2010 6:17 pm

مين عارف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اكيد فيه كده
بس ممكن نكون احنا اللى مش واخدين بالنا
بس بجد نايس توبك يا محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الإثنين أغسطس 02, 2010 11:39 pm

انتم عارفين اللي عجبني في كل ده في الاخر لما هي قالتلوا انا مش هتجوز ضرير
هو رد وقالها خدي بلك من عيوني بس مش اكتر ده حتة مش رضي يقولها اي حاجة علي الاقل تضايقها بجد انا مش اظن ان في كده

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الثلاثاء أغسطس 03, 2010 4:11 am

تلاقى الواد عنده احساس
عنده دم من الاخر
هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الثلاثاء أغسطس 03, 2010 4:15 am

هههههههههههههههههه
لا والله عنده دم ههههههههههههههههههههههه
انتي شكلك لسة مش نمتي صح...؟

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الثلاثاء أغسطس 03, 2010 5:26 am

اه والله لسه ما نمتش
والدروس اساسا عملالى دماغ عجب
لا تقولى مانجة ولا شوكلت
هههههههههههههههههههه
انا بدأه دروس بقالى اسبوعين
وعندى كل يوم امتحان في مادة شكل
ومش عايزنى اهيس
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الثلاثاء أغسطس 03, 2010 5:30 am

ههههههههههههههههه
ياعني دماغ ثانوية عامة
ياله ربنا معاكي شدي حيلك مش قولتيلي بتاخدي دروش عند مين
خدي بالك من الكمياء عشان الكمياء غدارة
هههههههههههههه

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الثلاثاء أغسطس 03, 2010 5:17 pm

هههههههههههههههههه
والله مش الكيميا بس
انا مرعوبة من كل المواد
يلا ربنا يعديها على خير
ودعواتك يا هندسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الثلاثاء أغسطس 03, 2010 6:54 pm

ربنا معاكي ياهندسة وتخشي هندسة وافرح فيكي

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الأربعاء أغسطس 04, 2010 3:46 pm

اسمها افرح بيكى
مش افرح فيكى
هفضل اعلمك لحد امتى
ههههههههههههههههههههه
يا سيدى ادخل انا بس هندسه وافرح فيا براحتك
هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الخميس أغسطس 05, 2010 6:43 pm

لا ياعم دا انا هفرح فيكي للصبح ههههههههههههههههه
اصل انا كنت قبلك هههههههههه
بس سيبها لله

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
true heart
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 157
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الجمعة أغسطس 06, 2010 10:22 am

نايس توبك يابشمهندس وبجد موضوع حلو اوووووووووووووووووووووووي
ودي حاجه مش بعيده عليك
الحلو مواضيعه حلوه زيه
معاكسه اخويه ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الجمعة أغسطس 06, 2010 11:21 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
كده قدام الناس ده اللى انا علمتهولك يا بت
لا ده انتوا تتحسدوا بجد
هههههههههههههههههههه
تخلوا الواحد ياكل في نفسه بقى
ههههههههههه
ماشي يا ستى ربنا يهنى سعيد بسعيده
يارب ادخل هندسه عشان محمد يفرح فيا يا رب ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الجمعة أغسطس 06, 2010 1:50 pm

شفتي النق وعلمتيها ايه انا اخوها الكبير ييابنتي انا مسيطر وليا احترامي في البيت ووليا شتة ورنه علي اي حد
ههههههههههههههههههه
ربني يجعل كلامني خفيف عليهم

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد مرزوق
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 15
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الجمعة أغسطس 06, 2010 2:45 pm

موضوع جميل
واكيد لسة موجود ناس شكل الراجل دة
وبدل ما بنقول نادر ومستحيل انة يكون موجود
لية ما نكونش احنا زى الراجل دة ونبدا بنفسنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: انا اصبحت ضريرا   الجمعة أغسطس 06, 2010 10:56 pm

ياسلام علي الكلام نيس رد يا محمد بجد

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
انا اصبحت ضريرا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ :: كفرالشيخ :: افتح قلبك-
انتقل الى: