برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ
بسم الله الرحمن الرحيم

للتسجيل فى منتدى برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ

إضغط علي تسجيل لتنتقل إلي صفحة التسجيل وتتمتع معنا


إدارة المنتدي


عيد فطر مبارك علي جميع اعضاء المنتدي
 
الرئيسيةالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مصري مصري مافيش كلام

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
true heart
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 157
العمر : 25

مُساهمةموضوع: مصري مصري مافيش كلام   الخميس يوليو 29, 2010 8:22 am

عندما ترى الزفة الدمياطي الأزلية




" وبسم الله الرحمن الرحيم و هنبدأ الليلة "



*عندما "يبخر" العريس والعروسة بعضهم .


*عندما تجد النساء "ينمون" على العروسة قائلين عبارات مثل



"أنا عارفة ياختي أخدها على أيه " او " فستانها بيئة قوي ".



*عندما تكون أغنية هشام عباس "أسماء الله الحسنى "

هي أول شئ تسمعه عند الدخول للقاعة .



* عندما " يزوم " المصور على الشبكة و كأنها قلادة التايتانك الماسية ..و تجد المدعوين" هيموتواو يتفرجوا عليها



*عندما يرقص العروسان رقصتهما الأولى _الرومانسية_ وكل البشر بيصوروهم

بكاميرا الموبيل قائلين " يا ترى بيقولها أيه ؟؟؟!!!1"

*عندما تسمع أغنية "هتجوز " لسعد الصغير .



*عنما تسمع السؤال السرمدي "هو البوفيه هيبدأ إمتى؟؟!!!1 … الواحد جاع " .


*عندما يعرض الفيلم التسجيلي البوفيه وما يحتويه

من لحوم و فراخ و ديوك رومي.



*عندما تسمع" بس الأكل مكنش قد كده" بعد تناول الطعام مباشرة .

وعلى رأي المثل " بعد ما أكل و إتكى قال رحته مستكة ".


* عندما تقول أم العروسة للعريس " خلى بالك منها

" فيجيب "دي في عنيا يا طنط ".



*عندما تنطلق الزفة مسببة الإزعاج لخلق الله

و بييب بييب بييب بييب بييب .


حينها فقط ستعلم جيدا انك في فرح مصري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الجمعة يوليو 30, 2010 12:17 pm

حلو اوى الموضوع
تسلم ايدك يا جميل
ما هو المصرى لازم يسيب بصمته ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد فؤاد
رئيس المنتدي
رئيس المنتدي
avatar

عدد المساهمات : 691
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   السبت يوليو 31, 2010 1:13 pm

المصرى دايماً مشرفنا فى كل مكان

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.prkfs.yoo7.com
bady
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 486
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   السبت يوليو 31, 2010 1:45 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا دا فى اكتر من كدا كمان
لما تشوف الحشيش طالع والناس تخمس يبقى انت اكيد فى مصر
لما العسكرى يعدى ومش يعمل حاجه ويقبض 100 ولا حاجه
يبقى انت اكيد فى مصر
لما تلاقى الناس هتموت ع الرقاصه يبقى انت اكيد فى مصر
والمصرى معروف ع طول

_________________
new life with new person
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الأحد أغسطس 01, 2010 4:27 pm

بلاش مضو ع الرقاصة ده يابادي واخد بالك انت فينك يابدر ههههههههههههه
وطبها يا فوفو انت مركز في موضوع البرفية ده صح ههههههههههههههه
الحمد لله مش ليا في موضوع الافراح قد كده
نيس توبك

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bady
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 486
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الإثنين أغسطس 02, 2010 9:18 am

ههههههههههههههههههههههههه
يالا
انا فربت اصدق انك غلبان وقطه مغمضه

_________________
new life with new person
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الإثنين أغسطس 02, 2010 11:40 pm

ههههههههههههههههههههه طبعا يا هندسة عندك شك ان انا غلبان مش لي في اي حاجة المصيف يشهد

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
true heart
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 157
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الجمعة أغسطس 06, 2010 10:04 am

اانت بتكلم في ايه يابادي دا اخويا
دا احلي مافيه البراءه هههههههههههههههههه
ملحوظه؛مجامله اخويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
pery angle
عضو مجتهد
عضو مجتهد


عدد المساهمات : 240
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الجمعة أغسطس 06, 2010 11:32 am

لا كده انا ابتديت اشك فيكو
هو اخوكى ماسك عليكى زلة ولا ايه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الجمعة أغسطس 06, 2010 1:43 pm

كل ده عشان اصراحة هي الصراحة وحشة ياسلام علي الانسان
الصاحة انا كده
هههههههههههههههههه
حد هيعرف اكترمن اختي اهو هي اللي قالت
وسيبكم من الملحوظة مش ليها لازمة

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد مرزوق
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 15
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الجمعة أغسطس 06, 2010 2:54 pm

لو سالتك انت مصرى قولى اية
قولى همجى وابن همجى واى همجى الله علية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد طارق
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 357
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: مصري مصري مافيش كلام   الجمعة أغسطس 06, 2010 10:58 pm

لا احني مش مصريين احني كفراوية

_________________
قالت لي بعد ان افترقنا:ستندم .....لن تجد احدا مثلي ...اجبتها مبتسما: احمقاء انتي ..اتظنين اني تركتك لابحث عن شخص مثلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
مصري مصري مافيش كلام
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ :: كفرالشيخ :: افتح قلبك-
انتقل الى: