برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ
بسم الله الرحمن الرحيم

للتسجيل فى منتدى برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ

إضغط علي تسجيل لتنتقل إلي صفحة التسجيل وتتمتع معنا


إدارة المنتدي


عيد فطر مبارك علي جميع اعضاء المنتدي
 
الرئيسيةالرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ساعة الصفر -الاحد 10/7-

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الريس
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 591
العمر : 24

مُساهمةموضوع: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 7:59 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اخواتى الاعزاء اعضاء برلمان طلائع كفر الشيخ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة :
كل سنة وانتم بخير
كما وعدنا السيد الاستاذ الاب الفاضل : محمد عبد المقصود
ان الجلسة المقررة مع سيادة اللواء احمد زكى عابدين (محافظ كفر الشيخ )
ستكون يوم الاحد القادم الموافق 10/1/2009 الساعة 11 بقاعة الاجتماعات
بديون عام المحافظة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد فؤاد
رئيس المنتدي
رئيس المنتدي
avatar

عدد المساهمات : 691
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 10:24 am

جت اللحظه الى مستنينها من زمان تعبنا مرحش على الفاضى يا ابطال

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.prkfs.yoo7.com
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 11:09 am

يارب تكون جلسة زى العسل
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bady
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 486
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 11:38 am

ربنا معاكم يا رجاله

_________________
new life with new person
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الريس
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 591
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 11:45 am

يا رب يا منعم يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bady
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 486
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 11:47 am

وانا هجى يومها
باذن لله

بس اخلص المحاضره اللى ورايا بدرى

_________________
new life with new person
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عمرو عادل
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 465
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 1:12 pm

يااااااااااااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
coach amar
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 637
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الأحد يناير 03, 2010 1:16 pm

ان شاء الله خير
ربنا يستر

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الريس
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 591
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 04, 2010 10:48 am

ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا
واحن عملنا الى علينا والباقى على الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
coach amar
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 637
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 04, 2010 12:31 pm

ان شاء الله جلسه زى الفل

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عمرو عادل
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 465
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 11, 2010 2:52 am

السااعة خلصت وتعبلى راح على الفاضى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ramage
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 280
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 11, 2010 3:21 am

ليه؟؟؟؟؟ هو ايه اللى حصل؟؟؟؟؟ ممكن اعرف؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عمرو عادل
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 465
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 11, 2010 3:31 am

الجلسة كانت انبارح
ونجحت الحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ramage
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 280
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 11, 2010 3:33 am

طيب الحمد لله... كويس .جدا مبروك ليكوا و عقبال ما طلباتكم اللى قدمتوها تتحقق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عمرو عادل
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 465
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 11, 2010 3:35 am

ياااااااااااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
coach amar
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 637
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 11, 2010 5:13 am

هههههههههههه موت يا حمااااااااااااار

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عمرو عادل
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 465
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الإثنين يناير 11, 2010 2:35 pm

على رايك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ramage
عضو مجتهد
عضو مجتهد
avatar

عدد المساهمات : 280
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الخميس يناير 14, 2010 2:58 am

ليه بس التشاؤم؟!!!!!! ان شاء الله مطالبكم ستلبى... بس تفائلوا خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bady
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 486
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الخميس يناير 14, 2010 4:07 am

هههههههههه
المفروض يتفاؤلوا التفاؤل دا حلو اوى

_________________
new life with new person
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
coach amar
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 637
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الخميس يناير 14, 2010 6:32 am

هههههههههههه خير

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الريس
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 591
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الجمعة يناير 15, 2010 8:00 am

ههههههههههههههههههههه
لا تعليق
انتوا كدا عاملين شكل المثل الى بيقول
مش قادر على الحمار اتشطر على البردعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الريس
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 591
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الجمعة يناير 15, 2010 8:05 am

وبعدين اية يا عمرو مش انت اول واحد ولا اخر واحد ما يقولش
وبعدين لما احنا نجحنا شكل ما تكون انت نجحت
ولا اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
coach amar
عضو إداري
عضو إداري
avatar

عدد المساهمات : 637
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ساعة الصفر -الاحد 10/7-   الجمعة يناير 15, 2010 1:41 pm

هههههههههههههه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ساعة الصفر -الاحد 10/7-
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ :: برلمان طلائع محافظة كفرالشيخ :: جلسات البرلمان-
انتقل الى: